Kohoilevat nummet, haastavat korkeuserot ja tiukat mutkat ovat valloitettavanasi Train Sim World: Northern Trans-Pennine -pelissä, joka herättää brittiläisen rautatien menneisyyden henkiin. Liikennöi juniasi vanhentuneella rautatieverkostolla, jossa on vanhanaikainen infrastruktuuri ja joka ei tarjoa moderneja turvajärjestelmiä avuksesi. Tarkkoine yksityiskohtineen luodut asemat, merkit ja kilometripylväät tuntuvat niin aidoilta, että voit melkein matkata ajassa taaksepäin ja koskettaa niitä. Työsi on kuljettaa matkustajia kuuluisalla Trans-Pennine-rautatiellä. Hallitse tehokkaita vetureita ja huolehdi charmanteista junapalveluista, joita ei enää ole olemassakaan, Englannin Pennine-kukkuloilla mutkittelevalla rautatiellä. Olit sitten kuljettajana, matkustajana tai katsomassa toimintaa, koe kaikki Britannian menneen ajan rautateiden näkymät ja äänet.