Koe Yhdysvaltojen kiireisin paikallisjunaliikenne, New York Cityn vilinä ja junaliikenteen haasteet pelissä Train Sim World: Long Island Rail Road! Kuuluisa LIRR operoi 24/7 ja kuljettaa joka arkipäivä yli 350 000 työmatkalaista. Sinä pääset ohjaamaan rautatien moderneja LIRR M7 EMUja ja pitämään junat liikkeessä kohti New Yorkia ja sieltä pois Amerikan kiireisimmän risteysaseman New Yorkin Jamaican kautta. Long Island Rail Road -reitti tarjoaa kaikki kolme LIRR:n New Yorkin avainasemaa, Penn Stationin, Atlantic Terminalin ja Long Island Cityn, yltäen idässä Hicksvilleen asti, ja sisältää valloittavan Hempstead Branchin. Sinun tehtäväsi on huolehtia New Yorkin alueen työmatkalaisista yhteensä 26:lla LIRR:n asemalla. Voit vain kuvitella mitä haasteita LIRR:n kiireinen rautatieverkko tuo tullessaan. Olit sitten LIRR M7:n puikoissa, matkustit kyydissä tai katselit esitystä radanvarrelta, voit kokea kaikki Yhdysvaltojen kiireisen paikallisliikenteen parhaimmat puolet.