Koe vilkas alue- ja työmatkatoiminta modernista ja tunnetusta veturista pelissä Train Sim World: Hauptstrecke Rhein-Ruhr. Operoi juniasi nykyhetkeen perustuvalla reitillä, jossa on molemmat reitit Essenin ja Bochumin välillä ja joka on täynnä erilaisia junia ja palveluita. Jokainen yksityiskohta, opastin ja kilometripylväs on toteutettu äärimmäisen yksityiskohtaisesti – voit melkein ojentaa kätesi ja koskettaa niitä. Tehtäväsi on kuljettaa matkustajia Deutsche Bahnin aina vilkkaalla Hauptstrecke Rhein-Ruhr-linjalla. Hallitse aikataulussa pysymistä sekä matkustajien poimimista ja jättämistä nopeasti mutta turvallisesti ja mukavasti. Olit sitten kuljettajana, matkustajana tai vain seuraamassa tohinaa, pääset kokemaan kaikki modernin matkustajareitin parhaat näyt ja äänet.