Koe vilkkaat rahtipihat, raskas teollisuus ja klassinen veturi Ontariojärven alueella pelissä Train Sim World: Canadian National Oakville Subdivision. Operoi juniasi nykyhetkeen perustuvalla reitillä, jossa on runsaasti radanvierusteollisuutta, joka käyttää rataa säännöllisesti. Jokainen ratapiha, opastin ja kilometripylväs on toteutettu äärimmäisen yksityiskohtaisesti – voit melkein ojentaa kätesi ja koskettaa niitä. On sinun työsi viedä rahtia Canadian Nationalin vilkkaalla Oakville Subdivisionin alueella. Hallitse monien alojen palvelemisen monimutkaisuutta poimimalla ja jättämällä lastia, mikä vaatii paljon vaihtoja. Olit sitten kuljettajana, matkustajana tai vain seuraamassa tohinaa, pääset kokemaan kaikki vilkkaan rautatien parhaat näyt ja äänet.