Huomaa: Peninsula Corridor -reitti tarvitaan erillisenä ostoksena, jotta tämän lisäosan sisältöä voitaisiin hyödyntää. Caltrain tilasi kuusi MP36PH-3C-varianttia käytettäväksi uusissa ”Baby Bullet” -pikajunissa. Väritykseltään punaiset, valkoiset ja mustat ja tienumeroilla 923–928 varustetut Caltrain MP36PH-3C:t otettiin käyttöön vuonna 2003 ja ne ovat työskennelleet niemimaalla melkein kaksi vuosikymmentä. MP36PH-3C:ssä on 3 600 hevosvoimaa ja se on rakennettu tiukkojen törmäyksenkestovaatimusten mukaisesti. Se on 70 jalkaa (21 m) pitkä, 15,5 jalkaa (4,7 m) korkea ja painaa melkein 280 000 paunaa (127 000 kg) – siitä huolimatta se on sulavalinjainen ja eurooppalaistyylin mukaan häikäisevä. Train Sim Worldissä MP36PH-3C tekee debyyttinsä Peninsula Corridor -reitillä. Se on varustettu kaksitasoisilla työmatkalaitteilla, jotka soveltuvat täydellisesti palveluiden tarjoamiseen San Franciscon lahden ympäristössä.