Huomaa: Northeast Corridor New York (sisältyy Train Sim World -peliin) vaaditaan erillisenä ostoksena, jotta tämän lisäosan ominaisuudet saadaan käyttöön. Amtrak käyttää päätepisteillään päivystäjävetureita, joihin kuuluu ansiokas SW1000R – malli, joka sai alkunsa 1950-luvulla SW9:nä ja SW1200:na. Amtrak hankki kymmenen SW1000R:ää, jotka rakennettiin uudelleen NRE:n toimesta. SW1000R on 1 000 hevosvoiman ketterä dieselveturi, joka soveltuu hyvin vaihtotyöhön. Ja nyt sinulla on mahdollisuus laittaa kone laulamaan New Yorkin Sunnyside Yardilla! 1960-luvulla rakennetut EMU Metrolinerit operoivat Northeast Corridorilla kahden vuosikymmenen ajan, minkä jälkeen Amtrak konvertoi 29 entistä Metrolineriä ohjausvaunuiksi. Näitä ohjausvaunuja käytetään säännöllisesti koillisalueen New York – Philadelphia – Harrisburg ”Keystone” -osuudella, mikä tekee niistä täydellisen lisän TSW Northeast Corridor New York -peliin!