Dovetail GamesSimulaatiopelitMuu
Train Sim World 5:ssä työmatkaliikennettä riittää vilkkaalla neliraiteisella West Coast Main Line -rataosuudella. Hyppää London Eustonin monimutkaisen asemakaavan läpi Class 350- junalla ja matkusta pääkaupungin luoteisosan halki Milton Keynesiin. Britannian vilkkain kaupunkien välinen rautatie, WCML, ulottuu Eustonin brutaalista ytimestä pohjoiseen, ja sillä kulkee vuosittain yli 30 miljoonaa matkustajaa. Tämä Camdenin ja Brentin tiheästi asuttujen kaupunginosien läpi kulkeva hirviömäinen päärata on täynnä matkustajia kaikkina vuorokaudenaikoina, ja sen nopeat ja hitaat linjat tarjoavat sekä paikallisia että pidempiä määränpäitä työmatkalaisille. Aloita kuljettajana tai konduktöörinä suositun Class 350/1- junassa ja työllisty monilla Eustonin ja Milton Keynesin välisillä reiteillä. Seuraa toimintaa Southern Class 377/2 -junalla, joka on asianmukaisesti lastattu suhdepiirtimillä käytettäväksi Thamesin pohjoispuolella. Tartu raskaaseen tavaraliikenteeseen Class 66 -junalla. Huomioi: johtuen vanhemman sukupolven konsolien (Xbox One, Xbox Series S) ominaisuuksista, näillä alustoilla pelaavat pelaajat voivat odottaa eri aikatauluja ja tasoja, jotka vastaavat alustan suorituskykyä - lisätietoja saat Dovetail Gamesin Support Center -tukikeskuksesta haulla ”Train Sim World 5 FAQ”.