Raiteet odottavat sinua Train Sim World 5:ssä! Tartu uusiin haasteisiin sekä tehtäviin, kun valloitat Los Angelesin radat ja junat USA Regional Editionissa! Opi ajamaan höyryvoimalla, dieselillä ja sähköllä kulkevia junia TRAINING CENTERissä. Opi hallitsemaan raidetoimintojen perusasiat, ennen kuin viet uudet taitosi käyttöön Yhdysvaltojen raiteille! SAN BERNARDINO LINEn auringontäytteiset junaradat isännöivät Metrolinkin liikkeitä. Luo yhteys laajan Greater LA -metropolin alueelta Cajonin huippujen aluskukkuloille virtaviivaisen MP36:n ohjaamosta käsin. Tämä on uusi tapa pelata junaradoilla! KONDUKTÖÖRI-TILAssa voit olla vartijan/konduktöörin roolissa millä tahansa linjalla. REITTIHYPPELY: matkaa nopeasti reiteillä kokeaksesi minkä tahansa aseman vauhdin. LIVE-KARTTA: Ota käyttöön lintuperspektiivi millä tahansa reitillä, ja opi tuntemaan asemien sijainnit. Hyppää mukaan seuraavalle matkalle omalla tavallasi CREATERS CLUBin ja VALOKUVATILAN ja lukuisten muiden ominaisuuksien vauhdittamana. Jotkin pelin ominaisuudet, mukaan lukien verkkoviestintä ja muut verkko-ominaisuudet, eivät välttämättä ole käytettävissä Xbox-lasten tilillä. Xboxissa ”lapsi” tarkoittaa alle 13-vuotiaita pelaajia, ellei paikallinen lainsäädäntö toisin määrää. Huomioi: johtuen vanhemman sukupolven konsolien (Xbox One, Xbox Series S) ominaisuuksista, näillä alustoilla pelaavat pelaajat voivat odottaa eri aikatauluja ja tasoja, jotka vastaavat alustan suorituskykyä - lisätietoja saat Dovetail Gamesin Support Center -tukikeskuksesta haulla ”Train Sim World 5 FAQ”.