Dovetail GamesSimulaatiopelitMuu
Käynnistä Metrolinkin alueellinen matkustajaliikenne kahdella ikonisella kalifornialaisella rautatieliikenteellä. Silmiinpistävä MP36 toimii yhdessä modernin F125:n kanssa Los Angelesin Union Stationin päivittäisessä liikenteessä. Itään päin katsottuna dieselkaluston velvollisuus vie matkustajat aurinkoiselle matkalle San Bernardinoon. Juokse takaisin Rotemin ohjaamoon, jossa on sekalaisia kaksitasoisia muodostelmia, jotka tarjoavat erilaisen näköalan LA:n suuntaan suuntautuvalle paluumatkalle. Koe aikataulussa pysymisen haaste yksiraiteisella radalla. Myöhästymiset ovat yhtä kuin kaaos, jos viivytät muita palveluja! Tartu Metrolinkin rooleihin uusilla tavoilla, leiki konduktööriä, tarkista liput ja lähetä juna turvallisesti liikkeelle. Free Roam -toiminnon avulla voit tutkia reittiä omalla tavallasi. Päivittäinen lähiömatka odottaa, yhdistä rönsyilevä LA:n metropoli ja aja kilpaa vuorten juurelle Train Sim World 5 -pelissä: San Bernardino Line! Huomioi: johtuen vanhemman sukupolven konsolien (Xbox One, Xbox Series S) ominaisuuksista, näillä alustoilla pelaavat pelaajat voivat odottaa eri aikatauluja ja tasoja, jotka vastaavat alustan suorituskykyä - lisätietoja saat Dovetail Gamesin Support Center -tukikeskuksesta haulla ”Train Sim World 5 FAQ”.