Lähde Train Sim World 5 -pelissä vaihteleviin matkustajaliikenteen reitteihin luonnonkauniilla Pfälzische Ludwigsbahnilla! Pfälzische Ludwigsbahnilla on kaksi erillistä osuutta: suora, tasainen rata kulkee Mannheimin ja Neustadtin välillä, minkä jälkeen tiheä metsä korostaa tiukkojen mutkien ja laaksojen alkua, ja kiskot kulkevat vähitellen länteen Kaiserslauterniin asti. Train Sim World 5 -pelissä voit ryhtyä kuljettajaksi tai konduktööriksi DB:n matkustajaliikenteessä ja tutustua tämän viehättävän junaradan nähtävyyksiin. Rata on rakennettu 2010-luvun alkupuolelle, ja se sisältää hiljattain rakennetun kolmannen raiteen Ludswighafenin ja Limburgerhofin välillä, reitin nopeus on 160 km/h. Käytä BR 425:tä Rhein-Neckarin S-Bahn-liikenteessä, kulje kiskoja pitkin ICE 3M:llä ja sukkuloi klassisella BR 111:llä. Yhdistelmä kalustoa, joka muodostaa hämmentyneen kokemuksen luonnonkauniilla Pfälzische Ludwigsbahnilla.