Tämä lisäosa on saatavilla vain Xbox Series X/S. Täydellisen pelikokemuksen saamiseksi suosittelemme Train Sim World 5 -pelin omistamista: Los Angeles - San Bernardino, joka on ostettavissa erikseen. Valaise LA ja ihastuta matkustajia San Bernardino Line -linjalla Metrolink Holiday Train -junalla Train Sim World 5 -pelissä. F125 on vakituinen osa Metrolink-kalustoa yhdessä Rotem-ohjaamovaunun kanssa, joka johtaa paluumatkaa tässä työntö- ja vetovaunumuodostelmassa. Vaikka vanhemmat yksiköt hoitavat tavallisesti lomapalvelut talvella, tämä pelipaketti edustaa sitä, miltä nykyaikainen dieselvoima näyttäisi kokonaan pukeutuneena juhlavaan hauskanpitoon. Nauti valoshowsta San Bernardino Line -linjalla. Aikatauluun on lisätty lisäpalveluja sekä kolme uutta skenaariota, jotka koristavat reitin juhlavilla karikoilla ja puilla! Käytä Free Roam -tilaa ja kulje Holiday Train -junalla muita valikoimassasi olevia reittejä pitkin.