Huomaa: Täydellisen pelikokemuksen saamiseksi suosittelemme Train Sim World 5 -pelin omistamista: Antelope Valley Line, joka on ostettavissa erikseen. Pohjois-Amerikan klassikko aloittaa liikennöinnin Etelä-Kaliforniassa, kun kunnianarvoisa ja vankka F59PHR täydentää Metrolinkin San Antelope Valleyn ja San Bernardinon linjojen kalustoa! GP59-tavaraveturista johdettu F59PH suunniteltiin 1980-luvulla uuden matkustajalaitteiston käyttöön. 3000 hevosvoiman ja Head End Power -tehon ansiosta F59PH kuului vetureiden parhaimmistoon ja kykeni selviytymään kiireisistä aikatauluista. Metrolink tilasi 1990-luvulla kaluston kulkemaan Kalifornian laajalle rautatieverkolleen. Vuosien saatossa myös teknologia on kehittynyt, mutta vaikka liikenteessä on nykyään kaksi uudempaa dieseltyyppiä, F59PH on edelleen F59PHR - uudelleen rakennettu versio, joka täyttää nykyaikaiset päästövaatimukset.