Huomaa: Täydellistä kokemusta varten suosittelemme, että omistat pelin Train Sim World 5: Frankfurt - Fulda, joka on saatavilla erillisenä ostoksena. Yhteensä yli 2000 Vectronia on tilattu yli 50 eri yrityksen käyttöön eri puolilla Eurooppaa. Tämä tekee Vectron-perheestä tunnetun ja tutun näyn kaikille rautatieliikennettä harrastaville, vaikka suunnittelun tekniset tiedot eroavat toisistaan, kaikki tuntevat Vectronin! FlixTrain on Saksassa sijaitseva avoimen pääsyn matkustajaoperaattori, joka täydentää nykyistä rautatieliikennettä kaupunkien välisillä lisäpalveluilla maantieliikenteeseen perustuvan FlixBus-palvelun rinnalla. He vuokraavat Vectronin kaltaista kalustoa muilta yhtiöiltä ja käyttävät elinvoimaista FlixTrainin vihreää maalausta. Vectron sopii hyvin FlixTrainin toimintaan, ja sitä käytetään koko verkossa, myös Kinzigtalbahnilla, modernisoitujen Talbot-vaunujen kanssa.