Tämä lisäosa on saatavilla vain Xbox Series X/S. Train Sim World 5: Frankfurt - Fulda: Kinzigtalbahn on ostettava erikseen, jotta voit käyttää tämän lisäosan sisältöä. BR 111 on ollut Saksan rautatieverkossa vakiokalustona 1970-luvulta lähtien sekä S-Bahn- että InterCity-liikenteessä. Siinä käytetään vaihtokytkimen ohjausjärjestelmää, joka poikkeaa nykyaikaisissa vetureissa käytetystä ohjausjärjestelmästä. Sopivan retrohenkinen on myös n-Wagen, yksikerroksinen matkustajavaunukalusto, jossa on Karlsruher Kopfin ohjaamovaunu. Tähän pakettiin sisältyvät BR 111 ja n-Wagen tarjoavat mahdollisuuden ajaa työntö- ja vetopalveluja Kinzigtalbahnia pitkin. Aja liikennepalveluja joko ohjaamosta tai ota konduktöörin tehtävät haltuun! Mukana on myös kolme uutta, mukaansatempaavaa peliskenaariota, jotka tarjoavat lisähaasteita Frankfurtin ympäristössä.