Astu ajassa taaksepäin ja ota kuuluisa LMS Jubilee Class höyryveturi hallintaasi. Vie matkustajat elämänsä matkalle West Coast Main Line pitkin ja Runcorn Bridge -sillan yli suoraan Merseysiden sydämeen. Ota vetovastuu myös uutterista LMS Stanier 8F Class raskaista tavarajunista. Opi hallitsemaan höyryn voima ja haasta 1950-luku. Apunasi ei ole nykyajan mukavuuksia, vaan sinun on selvittävä silkalla älylläsi! Tutustu vetureiden hienouksiin ja rytmiin, jotta voit määritellä haluamasi nopeuden ja pysyä aikataulussa. Aja junia, ajele matkustaja- tai konduktöörinvaunussa, tee reittitehtäviä tai valitse vain tähystyspaikka ja seuraa tapahtumien kehittymistä. Luo omanlaisia kokemuksia käsikirjoitusten ja runkoväritysten suunnitteluohjelmilla Scenario Plannerilla ja Livery Designerilla ja jaa kokemukset Creators Club -tekijäkerholle.