Koe ainutlaatuinen ja jännittävä yhdistelmä klassista päälinjaa ja nopeaa työmatkailua huipputeknisen veturin matkassa Lontoossa ja ”Englannin puutarhassa” pelissä Train Sim World 2: Southeastern High Speed. Chatham Main Line on 1860-luvulta ja on alusta lähtien toiminut Medway-kylien ja Lontoon välisenä linkkinä. Pyynnöt nopeammista matka-ajoista saivat vastauksen vuonna 2009, kun Southeastern aloitti alueelliset suurnopeuspalvelut uudella High Speed 1 -reitillä. Sinun tehtäväsi on hallita näitä oleellisia palveluita upeassa BR Class 395 EMU -junassa 10-vuotiskuosissa sekä värikkäänä #Trainbow-versiona Lontoon ja Favershamin välillä, mukaan lukien vaihdot Ebbsfleetissä. Vaihtoehtoisesti voit kokeilla klassista työmatkailua suositulla BR Class 375 EMU -junalla.