Vastaa uusiin haasteisiin ja tutki London Underground-, CSX- ja Deutsche Bahn -järjestelmiä pelissä Train Sim World 2: New Journeys Expansion. Juhli 1972 Mk2 Tube Stockin 50-vuotista historiaa sen alkuperäisessä, alumiinisessa värityksessä, jossa korostuvat punaisiksi maalatut ovet sekä keulan ja katon silmiinpistävät harmaat yksityiskohdat. Sukella Bakerloo Linen tilausajoihin ja menneiden aikojen palveluihin. Ripauksella perinteitä koristellut dieselveturit heräävät eloon Sand Patch Gradella kunnioitettavan SD40 voimin, joka on koristeltu alkuaikojen siniharmailla CSX-väreillä. Ohjaa raskasta kalustoa sekä vaihdejärjestelmiä tämän ikiaikaisen amerikkalaisen klassikon avulla. Nouse uutteran DB BR 423:n kyytiin ja huolehdi ruuhkaisesta matkustajaliikenteestä Kölnin S-Bahnilla. Nauti tapahtumantäyteisestä tohinasta ja kuljeta työmatkalaisia katedraalikaupungista Horremiin ja Düreniin S19:llä ja upouudella S12:lla.