Koe todellinen Lontoon veteraani, joka kuvastaa art decon aikakautta ja joka aikoinaan määritteli metroliikenteen suuntaukset vuosikymmeniksi. Varo vaunun eteen jäävää rakoa, sillä Rivet Gamesin London Underground 1938 Stock on saapunut Train Sim World 2 -peliin Bakerloo Linelle! Vuonna 1935 luotiin suunnitelmat Lontoon liikenteen nykyaikaistamiseksi. Tämä johti 1938 Stockiin, joka oli suorastaan vallankumouksellinen luomus ja jolla oli lopulta hyvin pitkäkestoinen ura syvällä maan povessa, kuten Bakerloo Linellä. 1938 Stock sai palkaksi vuosikymmenten uskollisesta palveluksesta järkkymättömän maineen ja intohimoisen joukon seuraajia. London Underground 1938 Stock on todellinen klassikko viihtyisän hehkulampuin valaistun sisustuksensa ja vanhan koulukunnan ohjauslaitteidensa voimin. Sen kyydissä kulkeminen on suoranainen nautinto, ja nyt voit kokea sen Rivet Gamesin ansiosta Bakerloo Linellä pelissä Train Sim World 2!