Amerikkalaisessa rautatieverkossa on harvoja paikkoja, jotka sisältävät enemmän historiaa ja draamaa kuin Horseshoe Curve, ja nykyään Norfolk Southern -rautatiejättiläisen liikennöimä Horseshoe Curve tulee Train Sim World 2:een! Osana Norfolk Southernin Pittsburgh Line -linjaa kuuluisa Horseshoe Curve on nykyään yhtä tärkeä, kiehtova ja kiireinen kuin ennenkin. Skyhook Gamesin luoma reitti ulottuu 40 mailin pituudelta Pennsylvanian vilkkaasta kauppakaupungista Altoonasta Alleghenyvuorten halki Johnstowniin. Reitin varrelta löytyy myös 18 mailia historiallista ja hiilirikasta South Fork Secondarya, joka ulottuu South Forkin päälinjalta Windberiin, PA. Kulkeaksesi Alleghenyvuorten halki ja kuljettaaksesi monipuolista liikennettä, mukaan lukien intermodaali-, hiili-, manifesti-, auto-, öljy- ja paljon muuta kuljetuksia, sinun on tartuttava Norfolk Southernin modernin General Electric ES44AC -dieselveturin ohjiin. Lisäksi pääset työskentelemään NS:n kunnioitettavan EMD GP38-2:n kyytiin.