Kiidä Baijerin halki ja koe modernin työmatkaliikenteen hulina pelissä Train Sim World 2: Haupstrecke München – Augsburg. Työsi on operoida Inter-City Express- ja S-Bahn-palveluita kiireisellä München–Augsburg-rautatiellä. Hallitse aikataulussa pysymisen eri osatekijöitä ja pysähdy kaikilla asemilla työmatkalaisia varten tai koe 230 km/h -nopeuden jännitys. Olit sitten kuljettajana, matkustajana tai vain seuraamassa tohinaa, pääset kokemaan kaikki nopean työmatkareitin parhaat näyt ja äänet. Ota hallintaasi Deutsche Bahnin vetovoimainen kaksikko: kiidä tyylikkäällä DB BR 403 ICE 3:lla, joka loistaa uusimmassa vihreäraitaisessa ulkoasussaan juhlistaen DB:tä Saksan nopeimpana ilmastonsuojelijana, ja kiipeä DB BR 423 -työjuhdan selkään, kun se viettää päiviään kuljettaen matkustajia S3-linjalla Mammendorfiin.