Matkaa Yhdysvaltain lännen halki, jonka maisemaa hallitsee karu ja kunnioitusta herättävä aavikko. Taituroi raskas kuorma Union Pacific Cane Creek Subdivisionin haastavan mäkisen reitin yli pelissä Train Sim World 2, jonka Skyhook Games on mestarillisesti kehittänyt! Cane Creek Subdivision on amerikkalaista raskasta rautatiekulttuuria parhaimmillaan. Reitti kipuaa Potashin ja Brendelin välillä miltei 304 metrin korkeuteen ja muistuttaa 1,2 prosentin kaltevuudellaan ja 6 asteen käännöksillään vuoristorataa, unohtamatta 2 152 metrin pituista Bootlegger Tunnelia. Cane Creek Branch on rataosuus, jonka kesyttäminen vaatii raskasta kalustoa ja rutkasti hevosvoimia. Reitin kulkemista helpottamista varten mukana onkin Union Pacificin General Electric AC4400CW- ja Electro-Motive SD40-2 -dieselveturit.