Mukana kaikki Starter Access -sisältö sekä seuraavat yhden vuoden ajaksi: – Saat käyttöösi yli 1 500 rataa, mm. kaikki koskaan julkaistut täydet viralliset kampanjat, ja voit pitää ne ikuisesti. – Nauti yhdestä uudesta pelaajan luomasta, Ubisoft Nadeon kuratoimasta radasta joka päivä (Track of the Day). – Kohtaa ystäväsi päivittäisissä kisoissa (Cup of the Day). – Pelaa parhaiden pelaajien aikoja (haamuja) vastaan. – Osallistu Club-pelaajien luomiin aktiviteetteihin (kampanjoihin, online-huoneisiin, kisoihin ja rankingeihin). NAUTI AINUTLAATUISISTA YHTEISÖOMINAISUUKSISTA – Kustomoi autoasi yli 2 000 erilaisella ulkoasulla. – Järjestä omia aktiviteettejasi ja jaa autoskinejä, ratoja ja 3D-esineitä luomalla oma klubisi. – Luo LAN-pelisessioita paikallisella palvelimella. – Ylläpidä online-huoneita erillisillä palvelimilla tai omilla palvelimillasi.