Tour de France 2019
Keltainen paita on sinun! Vuoden 2019 Ranskan ympäriajon 21 etapin virallinen reitti on mallinnettu viimeistä piirtoa myöten. Se vie sinut Belgiasta Champs-Elysées'lle. Lisäksi voit pelata verkossa ensi kertaa koko pelisarjan historian aikana. Voit haastaa jopa kolme muuta pelaajaa lyhyempiin ja tiukempiin kisoihin. Alamäkiä, sprinttejä, joukkuetaktiikkaa... Koe Tour pääjoukon mukana! - Verkkomoninpeli: 2–4 pelaajaa voi haastaa toisensa monenlaisiin kisoihin. - Uusia haasteita: Sprintit – Alamäkien jälkeen pelaajat voivat haastaa toisensa sprinttitilassa. - Uusi kisa: yksi vanhimmista kilpailuista – Flanderin ympäriajo. - Uusi "maailmanmestaruustila": aja voittoon joukkueen managerina tai johtajana.