Toto Temple Deluxe
Toto Temple Deluxe on nopeatempoinen, kukkulan kuningas -tyyppinen paikallismoninpeli, jossa pelaajien on ryöstettävä kavereiltaan munia hautova vuohi ja koetettava pitää se oman päänsä päällä mahdollisimman kauan. Tiedäthän, perussettiä. Liiku ripeästi ryntäilemällä joka suuntaan ja iske päälläsi ärhäkästi vuohen kantajaa, niin saat anastettua nelijalkaisen saaliin. Pakene kateellisia vastustajiasi ja suojele vuohta torjumalla hyökkäykset kilvelläsi juuri oikeaan aikaan. Saat takuuvarmasti heidän vuohensa. Äläkä sure, vaikkei sinulla olisi kavereita. Botit pelaavat kanssasi milloin haluat ja niin kauan, kuin haluat. Ne eivät koskaan valita. Ne eivät myöskään koskaan availe jääkaappiasi ja kysy, saavatko he syödä eiliseltä jääneen pizzasi. Botit ovat mahtavia. Niin, ja voit muuttaa myös niiden vaikeustasoa, koska ne todennäköisesti rökittävät sinut mennen tullen.