Total War: WARHAMMER - The King and The Warlord
The King and The Warlord DLC Pack -paketin sisältöä voi nyt käyttää The Old World (Total War: WARHAMMER)-, Mortal Empires (Total War: WARHAMMER II)- ja Immortal Empires (Total War: WARHAMMER III) -kampanjoissa. The King & the Warlord Lords Pack lisää kaksi pelattavaa legendaarista lordia Total War: WARHAMMER -peliin. Lähde sotaretkelle Belegar Ironhammerilla (kääpiöt) tai Skarsnikilla (vihernahat). Molemmilla on muun muassa uusia lordien ja sankarien arkkityyppejä, yksiköitä sekä sotatavoitteita ja -mekaniikkoja. Sisältää myös 22 uutta eliittisotajoukkoa. Näillä kääpiöiden ja vihernahkojen yksiköiden eliittiversioilla on paremmat ominaisuudet, erityisvoimia ja taistelukykyjä.