Total War: WARHAMMER - The Grim and The Grave
The Grim and The Grave DLC Pack -paketin sisältöä voi nyt käyttää The Old World (Total War: WARHAMMER)-, Mortal Empires (Total War: WARHAMMER II)- ja Immortal Empires (Total War: WARHAMMER III) -kampanjoissa. The Grim & The Grave Lords Pack lisää kaksi pelattavaa legendaarista lordia Total War: WARHAMMER -peliin. Lähde sotaretkelle Volkmar the Grimillä (keisarikunta) tai Helman Ghorstilla (vampyyrikreivit). Molemmilla on muun muassa uusia lordien ja sankarien arkkityyppejä, yksiköitä sekä sotatavoitteita ja -mekaniikkoja. Sisältää myös 18 uutta eliittisotajoukkoa. Näillä keisarikunnan ja vampyyrikreivien yksiköiden eliittiversioilla on paremmat ominaisuudet, erityisvoimia ja taistelukykyjä.