Total War: WARHAMMER - Norsca
Norsca DLC Pack -paketin sisältöä voi nyt käyttää The Old World (Total War: WARHAMMER)-, Mortal Empires (Total War: WARHAMMER II)- ja Immortal Empires (Total War: WARHAMMER III) -kampanjoissa. Norsca Campaign Pack lisää norscalaiset pelattavaksi roduksi Total War: WARHAMMER -peliin. Nämä häijyt, voimakkaat barbaarit voivat värvätä muun muassa peikkoja, fimirejä ja kolossaalisia sotamammutteja. Norscalaisia laumoja johtaa kaksi legendaarista lordia: Wulfrik the Wanderer ja Throgg the Troll King. Kummallakin heistä on omat pelityylinsä ja tavoitteensa. Norscan ryhmittymät voivat järjestää hirviöjahteja. Näissä erikoistehtävissä pitää päihittää legendaarisia hirviöitä, jotka voi sitten kesyttää ja ottaa mukaan taisteluihin.