Total War: WARHAMMER III - Ogre Kingdoms
Ensimmäinen Total War: WARHAMMER III:n rotupaketti lisää peliin jätit! Nälän ajamat jätit ovat vahvoja ja brutaaleja. Jättiheimot laskeutuvat Mourn-vuoristolta ahnas katse kiinnittyneenä kaukana odottavaan kultaan ja tuoreeseen lihaan... Kaksi legendaarista lordia Tyydytä Greasus Goldtoothin ja Skrag the Slaughtererin alaisuudessa olevien raakalaisten, rosvojen ja ahmattien sodanhimo. Raivokkaita taistelijoita Värvää yli 20 jättiyksikköä. Yhdessä jätit tekevät murskaavia rynnäköitä valtavalla massallaan ja hyvällä liikkuvuudellaan. Lihansyöjien herkkukeidas Jäteillä on aina nälkä. Haali lihaa yksiköiden ylläpitoa varten ja lähetä ylijäämäliha Great Maw’hon bonuksia vastaan. Sodi palkkaa vastaan Hanki pelottavan soturin maine palkkasoturina ja pystytä jättileirejä vihollisalueille täydentääksesi varastojasi ja värvätäksesi yksiköitä.