Total War: WARHAMMER II - The Shadow & The Blade
The Shadow & the Blade DLC Pack -paketin sisältöä voi nyt käyttää Eye of the Vortex-, Mortal Empires (Total War: WARHAMMER II)- ja Immortal Empires (Total War: WARHAMMER III) -kampanjoissa. The Shadow & The Blade Lords Pack lisää kaksi legendaarista lordia Total War: WARHAMMER II -peliin. Pelaa Malus Darkbladella (pimentohaltiat) tai Deathmaster Snikchillä (skaven). Molemmilla on käytössään uusia lordien ja sankareiden arkkityyppejä, yksiköitä, sotatavoitteita, mekaniikkoja ja paljon muuta. Sisältää kuusi uutta eliittisotajoukkoa. Näillä olemassa olevien skaven- ja pimentohaltiayksiköiden eliittiversioilla on paremmat ominaisuudet sekä erityisvoimia ja taistelukykyjä.