Total War: WARHAMMER II - The Queen & The Crone
The Queen & The Crone DLC Pack -paketin sisältöä voi nyt käyttää Eye of the Vortex-, Mortal Empires (Total War: WARHAMMER II)- ja Immortal Empires (Total War: WARHAMMER III) -kampanjoissa. The Queen & The Crone Lords Pack lisää kaksi legendaarista lordia Total War: WARHAMMER II -peliin. Pelaa kuningatar Alariellella (suurhaltiat) tai Crone Hellebronilla (pimentohaltiat). Molemmilla on käytössään uusia lordien ja sankareiden arkkityyppejä, yksiköitä, sotatavoitteita, mekaniikkoja ja paljon muuta. Sisältää 16 uutta eliittisotajoukkoa. Näillä olemassa olevien suur- ja pimentohaltiayksiköiden eliittiversioilla on paremmat ominaisuudet sekä erityisvoimia ja taistelukykyjä.