Total War: WARHAMMER II - The Prophet & The Warlock
The Prophet & The Warlock DLC Pack -paketin sisältöä voi nyt käyttää Eye of the Vortex-, Mortal Empires (Total War: WARHAMMER II)- ja Immortal Empires (Total War: WARHAMMER III) -kampanjoissa. The Prophet & The Warlock Lords Pack lisää kaksi legendaarista lordia Total War: WARHAMMER II -peliin. Pelaa Tehenhauinilla (liskomiehet) tai Ikit Claw’lla (skaven). Molemmilla on käytössään uusia lordien ja sankareiden arkkityyppejä, yksiköitä, sotatavoitteita, mekaniikkoja ja paljon muuta. Sisältää 21 uutta eliittisotajoukkoa. Näillä olemassa olevien skaven- ja liskomiesyksiköiden eliittiversioilla on paremmat ominaisuudet sekä erityisvoimia ja taistelukykyjä.