Total War: WARHAMMER II - The Hunter and The Beast
The Hunter and The Beast DLC Pack -paketin sisältöä voi nyt käyttää Eye of the Vortex-, Mortal Empires (Total War: WARHAMMER II)- ja Immortal Empires (Total War: WARHAMMER III) -kampanjoissa. The Hunter & The Beast Lords Pack lisää kaksi legendaarista lordia Total War: WARHAMMER II -peliin. Pelaa Markus Wulfhartilla (keisarikunta) tai Nakailla (liskomiehet). Molemmilla on käytössään uusia lordien ja sankareiden arkkityyppejä, yksiköitä, sotatavoitteita, mekaniikkoja ja paljon muuta. Sisältää kuusi uutta eliittisotajoukkoa. Näillä olemassa olevien keisarikunnan ja liskomiesyksiköiden eliittiversioilla on paremmat ominaisuudet sekä erityisvoimia ja taistelukykyjä.