Total War: WARHAMMER II - Rise of the Tomb Kings
Rise of the Tomb Kings DLC Pack -paketin sisältöä voi nyt käyttää Eye of the Vortex-, Mortal Empires (Total War: WARHAMMER II)- ja Immortal Empires (Total War: WARHAMMER III) -kampanjoissa. Johda neljää uutta legendaarista lordia, luurankosoturijoukkoja, ratsuväkeä, sotavaunuja ja massiivisia kiviolentoja. Muista ryhmittymistä poiketen Hautakuninkaiden yksikköjen värväämiseen ja ylläpitämiseen ei tarvita kultaa: voit koota valtavat armeijat hetkessä ja lähteä sotaretkelle. Hautakuninkaiden omat sankarit, yksiköt, loitsut, tehtävät ja muut tarjoavat aivan omanlaisensa Total War: WARHAMMER II -pelikokemuksen.