Total War: WARHAMMER - Call of the Beastmen
Call of the Beastmen DLC Pack -paketin sisältöä voi nyt käyttää The Old World (Total War: WARHAMMER)-, Mortal Empires (Total War: WARHAMMER II)- ja Immortal Empires (Total War: WARHAMMER III) -kampanjoissa. Lähde kylvämään kauhua ja tuhoa kahdella uudella legendaarisella lordilla sekä petoyksiköiden laumoilla, uusilla hirviöillä, sankareilla ja loitsuilla. Petomiehet toimivat laumoissa, eivätkä ne vaadi asutusta. Sen sijaan ne vievät leirinsä mukanaan ja vaeltavat ympäri maailmaa tuhoten kaiken tieltään. Tämä paketti sisältää myös lisätarinakampanjan. An Eye For An Eye -tarinassa petolordi Khazrak One-Eye käy kiivasta sissisotaa keisarikunnan joukkoja vastaan.