Total War: WARHAMMER - Blood for the Blood God
Blood for the Blood God DLC Pack -paketin sisältöä voi nyt käyttää The Old World (Total War: WARHAMMER)-, Mortal Empires (Total War: WARHAMMER II)- ja Immortal Empires (Total War: WARHAMMER III) -kampanjoissa. Blood for The Blood God lisää seuraavat veritehosteet Total War: WARHAMMER -peliin: suihkuava veri yksiköihin roiskuva veri pään ja raajojen irti leikkaaminen (humanoidit ja muut kuin legendaariset hahmot) tietyt epäkuolleet voivat jatkaa taistelua paloittelun jälkeen! sisuskalut räjäyttävät iskut veriset käyttöliittymäelementit verilöylyjä taisteluihin lisääviä uusia satunnaisia globaaleja kampanjatapahtumia. Asuinmaastasi riippuen Blood for the Blood God -pelin ikäluokitus voi olla korkeampi.