Törmäystesti-skinipaketti
Jos tykkäät rikkoa ja murskata asioita, tämä törmäystestipaketti on juuri sinua varten! Saat pääkalloteemaisen ajopuvun ja rantakirppuasi muokkaavan törmäystestimaalipinnan. Huomio: Tämä sisältö vaatii Dying Light: The Following -laajennuspaketin.