Tools Up! Garden Party – Season Pass
Tools Up! Garden Party koostuu kolmesta episodista, joista kukin sisältää 15 ainutlaatuista tasoa ja haastavan pomon. Kukin DLC-lisäosaepisodi tulee saataville osana Season Pass -kausipassia. Kokoa jopa neljän pelaajan porukka ja laita puumaja kuntoon tässä hullussa paikallisessa co-op-pelissä! Nyt ollaan ulkoilmassa, joten pääset istuttamaan puita, kastelemaan kukkia, leikkaamaan nurmikkoa ja tekemään monia muita asioita. Kerää lehtiä hyvin tehdyistä töistä ja avaa siten uusia tasoja ja skinejä. Tavoitteiden saavuttamiseen voi olla enemmän kuin vain yksi tapa, mutta ehditkö tehdä kaiken ajoissa?