Tools Up! Garden Party - Episode 3: Home Sweet Home
Tools Up! Garden Party sisältää 3 jaksoa, jotka saat Kausipassin mukana. Tools Up! Garden Party on palannut 3. ja viimeisellä jaksolla: Home Sweet Home. Syksy on tulossa, joten laita päällesi lämmin takki ja kaulahuivi! Uusien haasteiden mukana saapuu uutta mekaniikkaa ja työkaluja. Viileät syystuulet puhaltavat lehtiä ympäri puutarhaa! Ota harava käteen ja haravoi mahdollisimman nopeasti. On aika kerätä värikkäitä vihanneksia puutarhasta. Laita kurpitsat ja porkkanat koriisi. Saat niistä herkullista keittoa! Savusumu laittaa koko puutarhasi sekaisin. Koiraystäväsi voi kuitenkin auttaa sinua ajamaan tämän vihulaisen pois. Löydä uutta mekaniikkaa ja työkaluja Tools Up! Garden Partyn 15 uudesta lomatasosta. Pelaa yksin tai jopa 3 kaverin kanssa. Onnea matkaan!