Tom Clancy's The Division – Season Passin rajoitettu asu
Neljä rajoitettua asua, joiden avulla agenttisi voi palauttaa yhteiskuntajärjestyksen tyylikkäästi ja tehokkaasti. Nämä asut ovat vain Season Passin omistajien saatavilla, ja ne ovat saatavilla pelin kautta heti julkaisun jälkeen.