Hanki tämä paketti, niin saat 3 500 Premium-krediittiä ja kaupan päälle 1 100 Premium-krediittiä lisää. Premium-krediiteillä voit ostaa peliin lisäsisältöä: voit mukauttaa Division-agenttiasi hankkimalla mm. aseskinejä, reppuskinejä ja paljon muuta!