Hanki tämä paketti, niin saat 2 000 Premium-krediittiä ja kaupan päälle 400 Premium-krediittiä lisää. Premium-krediiteillä voit ostaa peliin lisäsisältöä: voit mukauttaa Division-agenttiasi hankkimalla mm. aseskinejä, reppuskinejä ja paljon muuta!