Tom Clancy's Rainbow Six Siege: Jalokivipaketti
Pane arsenaalisi kimaltamaan ja säästä rahaa hankkimalla Jalokivipaketti. Paketti avaa kaikki Emerald-, Cobalt-, Amethyst-, Platinum-, Topaz-, Cyan- ja Ruby-aseskinit. Nämä ulkoasut voi lisätä kaikkiin aseisiin, jotka julkaistiin neljännen kauden loppuun mennessä.