Tom Clancy's Rainbow Six Siege : Amethyst-aseskini
Muokkaa aseitasi amethyst. Tämän ulkoasun voi lisätä kaikkiin aseisiin, jotka julkaistiin neljännen kauden loppuun mennessä.