Tämä paketti sisältää 5 000 REACT Creditiä + 1 750 bonus-creditiä. REACT Crediteillä voi ostaa ulkoasuesinepaketteja, aseskinejä, aseamuletteja, päähineitä, univormuja ja paljon muuta!