Tämä paketti sisältää 3 500 REACT Creditiä + 875 bonus-creditiä. REACT Crediteillä voi ostaa ulkoasuesinepaketteja, aseskinejä, aseamuletteja, päähineitä, univormuja ja paljon muuta!