Jatka kapuloiden työntämistä kartellin rattaisiin ja erotu muista pelaajista käyttämällä GR-krediittisi viisaasti. Voit ostaa krediiteillä asuja, aseita, ajoneuvoja, tehosteita ja paljon muuta. Tämä paketti sisältää 1600 GR-krediittiä. Lisäksi saat 100 lisäkrediittiä kaupan päälle eli yhteensä 1700 GR-krediittiä!