Jatka kapuloiden työntämistä kartellin rattaisiin ja erotu muista pelaajista käyttämällä GR-krediittisi viisaasti. Voit ostaa krediiteillä asuja, aseita, ajoneuvoja, tehosteita ja paljon muuta. Tämä paketti sisältää 5600 GR-krediittiä. Lisäksi saat 1685 lisäkrediittiä kaupan päälle eli yhteensä 7285 GR-krediittiä!