Hanki Santa Blancan innoittama paketti! On aika pukeutua yhdeksi kartellin pahiksista ja päästää piru irti. Lisäksi saat käyttöösi Santa Blancan kultaisen M1911-pistoolin, jossa on kaiverrus ja kartellin merkki.