Hanki kapinallisten innoittama paketti! Sopeudu urheiden Katari 26 -kapinallisten joukkoon rajoitetun asun avulla. Lisäksi saat ainutlaatuisen AK-47:n, jossa on tavallista suurempi lipas ja ainutlaatuinen kaiverrus.