Tom Clancy’s Ghost Recon Future Soldier
Games on Demand -versio tukee seuraavia kieliä: englanti, ranska, espanja.Kehittyneellä taistelutekniikalla varustetun Ghost-yksikön sotilaat jäljittävät kaikkein arvokkaimpia kohteita maailman vaarallisimmilla sotatila-alueilla.Lähitulevaisuudessa neljä näistä eliittisotilaista osallistuu salaiseen sotaan, jota käydään joka puolella maapalloa. Onnistuessaan tavoitteissaan Ghost-operaattorit paljastavat entistä suuremman uhan kansainväliselle voimatasapainolle.Liity legendaaristen Ghost-sotilaiden seuraan – hallitse kersantti Kozakia ja hänen joukkojaan 14 tehtävän aikana 8 paikassa Afrikasta pohjoiselle napapiirille.Tulevaisuuden sotatekniikkaa: Käytä taistelussa huomispäivän tekniikkaa, kuten optista naamioitumista, tehostettua todellisuutta, kauko-ohjattuja lennokkeja ja muuta.Käytä yli 50 asetta ja muokkaa niitä – Valjasta armeijan valtava tulivoima ja optimoi arsenaalin jokaista osa-aluetta Gunsmith-tilassa.Kiihkeä moninpeli – 4 pelitilaa, 10 karttaa ja useita luokkia sekä GR-sarjan klassinen piirityspelitila. Tämän tuotteen verkkotoiminnot eivät ole enää saatavilla.